piątek, 20 listopada 2015

Antyperspiranty w kulce Rexona. Uwielbiam!



Rexona to marka kosmetyków która działa na rynku od bardzo wielu lat. Cieszy się dobrą opinią, idzie z postępem czasu, nadąża za trendami... Trafiłam na nią znów, a w zasadzie trafiłam na jej nowe oblicze, bo z Rexsoną żyję na co dzień już od wielu lat. Dlatego też postanowiłam Wam znów polecić coś sprawdzonego. Więc na pytanie z tematu odpowiem już: HIT ;) A dlaczego?

Kiedyś już pisałam o Rexonie, tutaj <--- klik!, tylko że to były antyperspiranty w kremie, a te o których piszę dzisiaj są w kulce. W sumie różnica w formule kosmetyku nie zmienia mojego zdania o nim, bo czy w kremie czy w kulce czy w żelu, antyperspiranty Rexony są świetne.

Najpierw wyjaśnię Wam to czy jestem wiarygodnym źródłem opinii o antyperspirantach... Otóż poza prowadzeniem domu jestem mamą trzylatka, to już coś prawda? Ale ruchu mam na co dzień tyle ile przeciętna kobieta, tylko z tą jedną małą różnicą... Maleńką, związaną z moim życiem zawodowym... Jestem nauczycielem tańca i trenerem fitnesu. Tygodniowo prowadzę kilkanaście godzin zajęć podczas których intensywnie pracuję z całą grupą. Więc jak możecie się domyślić antyperspirant i butelka wody to dwie rzeczy które muszę mieć koło siebie non stop i które zużywam "litrami" :) Uwielbiam ruch i poza moją pracą chodzę na basen, biegam, tańczę i jeszcze jak by to było mało chodzę na zumbę ;) Więc tego sportu mam kilkadziesiąt godzin tygodniowo i uwielbiam go!


Rexona dla wrażliwej skóry z aloesem:




Rexona która nie pozostawia śladów na czarnych i białych ubraniach:




i Rexona która daje uczucie świeżości jak po prysznicu. Sucho i czysto ;)





Na potwierdzenie moich słów o miłości do Rexony wyjęłam ze wszystkich worków i toreb treningowych antyperspiranty, także z torebki, toaletki w sypialni i łazienki. I nawet mężowi podkradłam do zdjęcia jego męską kulkę ;) Oto one: 



             Dezodoranty Rexona, zarówno te w sprayu, sztyfcie, żeli czy kulce spisują się w życiu osoby lubiącej sport spisują się świetnie, są to jedne z lepszych jakie miałam a są w normalnej, niewygórowanej cenie. Ja zużywam ich przesadnie dużo, ale tak mam pracę. Jeśli jednak robiłabym co innego te chciałabym mieć dobry, skuteczny antyperspirant.  Tak więc w dwóch słowach: zdecydowanie polecam.


Znacie te które ja używam? Jakie są Wasze ulubione? Koniecznie napiszcie w komentarzu ;)

5 komentarzy:

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...