piątek, 21 marca 2014

Wyniki Konkursu "Słoik pełen magii"





Kochani, czas na wyniki słoikowego konkursu... Małe podsumowanie pisałam już na FB, ale przypomnę je jeszcze tutaj. Jest to garść faktów na temat tego kto i co.

Konkurs trwał od 06 do 19 marca 2014.
Do wygrania w konkursie była nagroda składająca się z dwóch kosmetyków marki BingoSpa.
Zgłoszono do konkursu w sumie 23 słoiki pełne magii, 
w tym 6 zdjęć i 17 opisów 
W zabawie wzięło udział 21 pań i 2 panów
(Strasznie mnie to cieszy, że panowie również tu zaglądają)
Nie można pominąć pani, która swój słoik opisała wierszem Brawo!


Nawet nie sądziłam, że słoiki mogą być tak wszechstronne, bo Wasze słoiki są nie tylko z dżemem, kremem czekoladowym czy koszonymi ogórkami  ale także są to słoiki do których wrzucacie monety, w których trzymacie drobne skarby czy piórka, albo takie które służą jako pojemnik na pędzle do makijażu  Również bardzo ciekawe jest określenie, że Wasze marzenia i Wasi bliscy, są dla Was jak słoiki pełne magii 
Poza tym w odpowiedziach pojawił się np. lampion ze słoika albo słoik ze skarbami zakopany pod ziemią  
Bardzo Wam dziękuję za rozszerzenie granic mojej wyobraźni  


A teraz wyniki ;) Konkurs wygrywa Pani Żaneta Rakowiec za świetną historię o słoiku pełnym magii ;) 

Do Pani Żanety za chwilę wyślę wiadomość o wygranej a pozostałym uczestnikom bardzo dziękuję za zabawę i zapraszam do zaglądania na słoikowego fejsbuka i tutaj na słoikowy blog, bo już mam pomysł na kolejny konkurs, a raczej rozdanie, w którym (obiecuję!) nie będzie trzeba nic tworzyć ;)

Jeśli jesteście ciekawi co takiego napisała o swoim słoki zwycięzczyni oraz inni uczestnicy konkursu to zapraszam do lektury. Kto co dokładnie napisał możecie przeczytać TUTAJ , a album z Waszymi kilkoma słoikami jest TUTAJ.

Dziękuję za wspólną zabawę i... Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...