poniedziałek, 17 marca 2014

Recenzja maski rozświetlającej włosy od Marion






Marion to firma produkująca dobre kosmetyki w przystępnych cenach... Ale czy na pewno tani znaczy dobry? Powiecie pewni,e że nie zawsze. Bywa tak że tani produkt okazuje się być rewelacją, ale bywa i tak że trafi się nam bubel... Z kosmetykami Marion jest różnie, czasem są rewelacyjne jak np. ich parafinowa maska dla dłoni a czasami to wielka pomyłka jak borowinowa maska antycelulitowa... O obu tych produktach pisałam tutaj <--- klik!. Kosmetyki te jak i opisywaną dzisiaj maskę do włosów otrzymałam w ramach współpracy z Firmą JM Spa&Wellness i naturalna.eu, i przyznam że testowanie tych produktów kosztuje mnie sporo emocji, bo raz jestem zachwycona a raz zupełnie, beznadziejnie rozczarowana...

Na szczęście tym razem było pozytywnie... Maska rozświetlająca włosy "jedwabna kuracja" od Marion jest z tych dobrych i tanich ;) Albo powiedziałabym inaczej, że jest warta swojej ceny. Kosztuje na stronie naturalna.eu - 6,50...

Zacznę od opakowania, które jest jak najbardziej na plus. Butla 120ml, nie za duża, bardzo poręczna, z niewyginającego się zbytnio plastiku, z zamknięciem typu klik - czyli takim jakie lubię najbardziej bo można je bez problemu obsłużyć jedną ręką nawet podczas kąpieli. Do tego ładna i czytelna etykietka.




Z etykietki dowiemy się wiele, że do włosów, że maska, że rozświetla, że jedwab, że perłowy blask, że nawilża, że wygładza, że rozprowadzić na umytych włosach i zostawić na 3 minuty po czym spłukać, że unikać kontaktu z oczami...



Po przeczytaniu etykiety wiemy sporo... Czas zobaczyć produkt we własnej osobie... Oto ona... Biała, śliska maziowata ale ładnie pachnąca papka do nałożenia na nasze mokre włosy ;) Na szczęście bardzo przyjemnie się rozprowadza, i efekt jest natychmiastowy. Włosy faktycznie gładkie, lśniące i miękkie. Niczego więcej się nie spodziewałam i nic więcej nie dostałam ;) Także jestem usatysfakcjonowana produktem jednak szału nie ma... Jeśli trafię na nią gdzieś przypadkiem to być może kupię, ale szukać jej nie będę. Produkt zadanie spełnił, więc ocena pozytywna. I tyle.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...