środa, 27 listopada 2013

Perfekcyjna pani domu - to o mnie :D


              Moi znajomi uważają mnie za perfekcyjną panią domu, i nieskromnie powiem że chyba coś w tym jest :) Na pewno to, że prowadząc dom korzystam z pewnego perfekcyjnego poradnika...
 
 Poradnik składa się z 19 lekcji, zawierających porady dotyczące m.in. prania, sprzątania, usuwania plam, pomysłów i sposobów na przechowywanie różności, gotowania,  przyjmowania gości, a nawet urządzania       i bezpieczeństwa w domu.                      Książka jest świetnym podręcznikiem organizacji codziennym obowiązków dla każdej Pani Domu, a zawarte w niej porady   z pewnością pomogą i zainspirują niejedną kobietę.
Dostałam go dość dawno, bo sześć lat temu, dostałam w prezencie od przyjaciółki, i który to cały czas jest jak najbardziej aktualny, widuję go na księgarnianych półkach, a na mojej stoi w honorowym miejscu, obok książki kucharskiej i stanowi dla mnie encyklopedię wiedzy o prowadzeniu domu. Ciągle łapię się na tym że do niego zaglądam i szukam np. sposobu na usunięcie plamy czy pomysłu na podjęcie gości. Biorę to na plus, bo podejrzewam że większość ludzi w dzisiejszych czasach w pierwszej kolejności zajrzałoby do Internetu...
              Ja mam swój ukochany poradnik, do dziś jestem za niego wdzięczna przyjaciółce, bo to jeden z najlepszych prezentów jakie kiedykolwiek dostałam. Nauczyłam się z niego bardzo wielu rzeczy, zawsze lubiłam sprzątać i mieć porządek, ale teraz mam na to sprawdzone sposoby. Znalazłam wiele inspiracji na dekoracje i na przechowywanie rzeczy w domu. 
              Serdecznie polecam ten poradnik każdej perfekcyjnej i tej mniej perfekcyjnej pani domu, oraz jako prezent na baby-shower, wieczór panieński czy po prostu urodziny, imieniny, święta. Moim zdaniem jest rewelacyjny, najlepszy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Skoro już tu jesteś to zostaw po sobie ślad, będzie mi bardzo miło że podzielisz się ze mną swoim zdaniem ;) A jeśli nie chcesz nic pisac to zaobserwuj blog, będziesz na bieżąco z moją pisaniną :) Dziękuję i pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...